Οι αρμόδιοι, τα ΜΜΕ, οι πολίτες συζητούν για τη σημασία του τουριστικού προϊόντος η οποία είναι όντως σημαντική.
Θα μπορούσε όμως να γίνει σημαντικότερη / αποδοτικότερη, αν δεν αφθονούσαν και τα… υποπροϊόντα.
Χαρακτηριστικά θα (αυτο)περιοριστώ σήμερα σε ένα βασικό, τυπικό παράδειγμα: Στη νοοτροπία της αρπαχτής.
Το δράμα είναι ότι δεν αφορά μόνον στους ιδιώτες πολίτες αλλά και σε κρατικούς αξιωματούχους ιδιώτες (:πάσχοντες από ιδιωτία) οι οποίοι αδυνατούν να αντιληφθούν το πόσο μετράει η εικόνα / εντύπωση που θα μεταφέρει ο τουρίστας όταν επιστρέψει στον τόπο του. Πως πχ θα δικαιολογήσει την τιμή 3 ευρώ για ένα μπουκάλι νερό στην Ακρόπολη;
Επειδή έχω ξαναασχοληθεί με το ζήτημα – όχι το συγκεκριμένο – και έχω κάνει προτάσεις, θα επανέλθω τηλεγραφικά.
(Σ.Σ Αν συμφέρει τους ιδιώτες ας τα νοικιάσουν. Αν όχι ας τα διαχειριστεί το κράτος. Όσο για τις ήδη υπάρχουσες συμβάσεις , ας αναθεωρηθούν και ας τους αποζημιώσουν).
Αν πάλι νομίζουν οι «Αρμόδιοι» ότι χάνουν σημαντικά έσοδα, ας αυξήσουν –κατά τι –πχ το εισιτήριο των μουσείων.
9. Αναγκαία η χαμογελαστή, πρόθυμη (όχι δουλοπρεπής) προσφορά / παροχή υπηρεσιών.
10. Να καταβληθεί προσπάθεια ώστε να απαλειφθούν όλοι οι παράγοντες που δίνουν την εντύπωση αρπακτικών όρνεων που κυνηγούν – αντί παντός – το πορτοφόλι του τουρίστα και όχι την ανθρώπινη , φιλική επαφή μαζί του.
Υ.Γ Κοντολογίς: