Σαββατοκύριακo
23-24  Ιανουαρίου 2021
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 3779RSS FEED
Συμβουλές Πρωινού για Σίγουρη Απώλεια Βάρους
11/01/2021

Παραλείποντας γεύματα και ιδιαίτερα το πρωινό γεύμα είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να χάσετε κιλά αν αυτό επιθυμείτε.

 

Τρώγοντας το πρωί αφού ξυπνήσετε, ξυπνάτε και τον μεταβολισμό σας, κάτι που βοηθά στο να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας.

 

Επιπλέον, ένα χορταστικό πρωινό γεύμα γεμάτο θρεπτικά συστατικά σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι, οπότε καταλήγετε χωρίς να το αντιλαμβάνεστε στο να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας και μέχρι το βράδυ.

 

Μάθετε πώς μπορείτε να χειριστείτε το θέμα το πρωινού γεύματος, ώστε να καταφέρετε να χάσετε το επιθυμητό βάρος.

 

Καταναλώστε το πρωινό σας μέσα σε μια ώρα αφού ξυπνήσετε

Όσοι καταναλώνουν σε καθημερινή βάση πρωινό είναι λιγότερο πιθανό να είναι υπέρβαροι.

 

Όμως και η ώρα του πρώτου γεύματος είναι επίσης σημαντική.

 

Επιλέξετε τροφές με λίγες θερμίδες όπως μια ομελέτα με λαχανικά.

Προσπαθήστε να φάτε το πρωινό σας μέσα σε μια ώρα από τη στιγμή που ξυπνάτε, καθώς κάτι τέτοιο βοηθά στη διατήρηση του κιρκάδιου ρυθμού και τονώνει από νωρίς τον μεταβολισμό σας.

 

Προτιμήστε την πρωτεΐνη αντί τη ζάχαρη

Ένα νόστιμο κρουασάν με μαρμελάδα ή σοκολάτα, μια φέτα ψωμί με κρέμα σοκολάτας σίγουρα ακούγονται δελεαστικά, αλλά δεν είναι κάτι που μπορείτε να καταναλώνετε σίγουρα όχι καθημερινά ως πρωινό, αν θέλετε να χάσετε βάρος.

 

Κάντε καλύτερα επιλογές με τρόφιμα υψηλά σε πρωτεΐνη, όπως είναι τα αυγά, το γιαούρτι, οι ξηροί καρποί και τα σκέτα δημητριακά χωρίς ζάχαρη.

 

Έχουν λιγότερες θερμίδες και παρέχουν περισσότερη ενέργεια από τη ζάχαρη.

 

“Συμμαχήστε” με τις φυτικές ίνες

Το κλειδί για να χάσετε βάρος είναι να καταναλώνετε τροφές που σας κάνουν να χορταίνετε για πολλή ώρα, ώστε να μην καταλήγετε να κάνετε κακές επιλογές στη συνέχεια επειδή θα έχετε πεινάσει πολύ.

 

Προσπαθήστε να καταναλώνετε αρκετές φυτικές ίνες στο πρωινό σας γεύμα, τουλάχιστον 8 γραμμάρια φυτικών ινών.

 

Αυτό θα το πετύχετε αν εντάξετε σε αυτό φρούτα και δημητριακά ολικής άλεσης.

 

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο για πρωινό, δοκιμάστε ένα smoothie φρούτων ή ένα μπολ δημητριακών ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη.

 

Να είστε εγκρατείς με τις θερμίδες

Ανάλογα με το βάρος και το ύψος σας, τους στόχους της απώλειας βάρους και αυτών που καταναλώνετε για το υπόλοιπο της μέρας, χρειάζεται να υπολογίσετε τις θερμίδες του πρωινού σας γεύματος.

 

Επιλέξετε τροφές με λίγες θερμίδες όπως μια ομελέτα με λαχανικά ή μια μερίδα γιαούρτι με φρέσκα φρούτα.

 

www.y-o.gr