Τετάρτη
21 Φεβρουαρίου 2018
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 2712RSS FEED
Είναι σημαντικό να γυμνάζουμε όλο το σώμα
14/02/2018

H άσκηση είναι σημαντική, γιατί χωρίς αυτήν, οι μύες σας θα εξασθενήσουν.

Η καρδιά και οι πνεύμονές σας δεν θα λειτουργούν ικανοποιητικά, ενώ οι αρθρώσεις σας θα είναι άκαμπτες και θα τραυματίζονται εύκολα. Η αδράνεια είναι απειλή για την υγεία σας. Σχεδόν όσο και το κάπνισμα! Παρακάτω παραθέτουμε τα οφέλη της άσκησης, για κάθε περιοχή του σώματος.

Πλάτη: Το να γυμνάζουμε την πλάτη είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο γιατί με την άσκηση της συγκεκριμένης περιοχής, θα βελτιωθεί η στάση του σώματός μας, αλλά και γιατί θα προλάβει ιδιαίτερα προβλήματα και πόνους στο μέλλον. Ιδιαίτερη ανάγκη ενδυνάμωσης των συγκεκριμένων μυών, έχουν τα άτομα που η δουλειά τους είναι καθιστική και περνούν πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή. Eπίσης, τα άτομα που έχουν κάποιο ανατομικό πρόβλημα εκ γενετής ή λόγω κακής στάσης (σκολίωση, κύφωση) θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη σημασία στις ασκήσεις της πλάτης, για να αποφύγουν πόνους και ενοχλήσεις.

Χέρια: Τα χέρια γενικά δεν είναι από τα πολύ δύσκολα μέρη, όσον αφορά στη γυμναστική και τη γράμμωση. Βέβαια, μην περιμένετε ότι από τη μία μέρα στην άλλη θα αποκτήσετε τεράστια μπράτσα και καλοσχηματισμένους δικέφαλους.

Σίγουρα θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής και να επιμείνετε εκεί χωρίς να τα παρατήσετε, αν θέλετε να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα, σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα.

Στήθος: Πρόκειται για μια σχετικά μεγάλη μυϊκή ομάδα, όμως συχνά παραμελημένη. Οι θωρακικοί μύες είναι δύο ζεύγη μυώνων που καταλαμβάνουν το πρόσθιο ανώτερο τμήμα του θώρακα. Ο ελάσσων θωρακικός μυς, για παράδειγμα, έχει σκοπό την ανύψωση των πλευρών ώστε να μεγαλώσει η χωρητικότητα της θωρακικής κοιλότητας και έτσι να δημιουργηθεί χώρος για τον αέρα που θα εισέλθει στους πνεύμονες. Είναι λοιπόν εισπνευστικός μυς. Εκτός όμως από την ενίσχυση της αναπνοής, οι κατάλληλες ασκήσεις θα σμιλέψουν και τα ανορθώσουν το στήθος σας (ιδίως αν είστε γυναίκες), ενώ θα μεταμορφώσουν την περιοχή του θώρακα αν είστε άνδρας.

Πόδια: Οι περισσότερες γυναίκες, κατά την προπόνησή τους, εστιάζουν την προσοχή τους στα πόδια. Με δεδομένο ότι έχουν την τάση να παίρνουν βάρος στους μηρούς και στους γλουτούς, τα πόδια είναι πάντα για αυτές η “προβληματική περιοχή” που θέλουν να διορθώσουν. Οι άνδρες, από την άλλη πλευρά, θέλουν δυνατά πόδια, για να μπορούν να τρέξουν, να παίξουν ποδόσφαιρο, μπάσκετ, πυγμαχία...

Η πραγματικότητα είναι ότι, με ένα καλό μηχάνημα, η άσκηση στο σπίτι μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματική με την άσκηση στο γυμναστήριο. Αρκεί να κάνετε τις σωστές ασκήσεις και να μην τις παραμελείτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Επιπλέον, προσφέρει ευελιξία, καθώς μπορείτε να επιλέξετε εσείς τον χρόνο που θα γυμναστείτε, ιδίως αν έχετε ένα απαιτητικό πρόγραμμα εργασίας και πολλές υποχρεώσεις.

 

http://www.stogiatro.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=47920:einai-simantiko-na-gymnazoume-olo-to-soma&catid=28:askhsh


Ενιαίος Ευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης