ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΛΥΣΕΙΣHATTA: ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΑ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ30/03/2012
Εμπαιγμό αποτελούν οι διατάξεις του άρθρου 119 του Σχεδίου Νόμου «Ρυθμίσεις ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Άλλες Διατάξεις» του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τον ΗΑΤΤΑ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το νομοσχέδιο, αντί να απελευθερώνει το έργο των ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της Ελλάδας για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού, διαιωνίζει το πρόβλημα και θωρακίζει τα ΚΤΕΛ, που ασκούν αθέμιτο ανταγωνισμό στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Παράλληλα, προσφέρει απλόχερα ποσό ύψους 45.000.000 € από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (!) για την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας των ΚΤΕΛ ΑΕ ή μετόχων αυτών.
45 εκ. €, όταν δεν υπήρχαν κονδύλια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας(!).
45 εκ. €, όταν δεν μπορούσε να βρεθεί κονδύλι για την αντιμετώπιση της δυσφήμισης της χώρας μας και την αναστροφή του διεθνούς αρνητικού κλίματος για την Ελλάδα, με καταστροφικές συνέπειες για τον τουρισμό (!).
45 εκ. €, για να ενισχυθούν και να προστατευθούν τα ΚΤΕΛ, όταν είναι υποχρέωση της χώρας η πλήρης απελευθέρωση των οδικών επιβατικών μεταφορών.
Τελικά υπάρχουν χρήματα στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων;
Τελικά, υπάρχουν 45 εκ. € για επιδοτήσεις, όταν μειώνονται καθημερινά δαπάνες για την υγεία και την παιδεία, οι μισθοί και οι συντάξεις;
Οι διατάξεις που περνάνε με το εν λόγω Νομοσχέδιο δεν μπορούν, δυστυχώς, να χαρακτηριστούν τίποτα άλλο παρά προεκλογικές και ψηφοθηρικές.
Καλείται ο Υπουργός Μεταφορών να δώσει εξηγήσεις γιατί προωθούνται αυτές οι διατάξεις αυτή τη χρονική περίοδο και μάλιστα με την ένδειξη του κατεπείγοντος.
Καλείται να εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιεί το αίτημα του συνόλου του τουριστικού κόσμου για την προμήθεια:
Mini Van στα τουριστικά γραφεία για τη μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι σύγχρονες ανάγκες του τουρισμού, όπως συμβαίνει σε όλα τα τουριστικά κράτη.
Οχημάτων 4x4 για την εξυπηρέτηση των γραφείων υπαίθριων τουριστικών δραστηριοτήτων.
Λιμουζινών για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.
Γιατί δεν επιτρέπει τη μίσθωση αυτοκινήτων (rent a car) με οδηγό.
Προσπαθούμε να καταλάβουμε γιατί, με άλλη διάταξη του ίδιου Νομοσχεδίου, δίνονται Mini Van και οχήματα 4x4 στη συμπαθή τάξη των αλιέων, αλλά όχι στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Ο ΗΑΤΤΑ απευθύνει έκκληση στον Πρωθυπουργό της χώρας και στην πολιτική της ηγεσία να παρέμβουν.