1. ΓΕΝΙΚΑ
Το δημοσίευμα αυτό είναι απόρροια ερεθίσματος και αγανάκτησης, από τo ομολογουμένως απύθμενο θράσος των κατά καιρών ηγετών της Τουρκικής εξουσίας οι οποίοι δεν έχουν όρια, ούτε Ιστορικούς και πολιτισμικούς φραγμούς, στο να διατυπώσουν μια άποψη, αδιάψευστα αναληθής, αρκεί και μόνο να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Τουρκίας.
- ΠΡΩΤΟΝ: Tι είπε λοιπόν ο κ. Ερντογάν: «Η Θράκη είναι ταυτόχρονα και Θεσσαλονίκη, είναι Κομοτηνή και Ξάνθη, Κίρτζαλι και Βαρδάρης. Αν πάμε λίγο πιο πίσω, είναι Σκόπια και Πρίστινα, είναι Σεράγεβο. Η Θράκη είναι ο ζωντανός μάρτυρας της κοινής Ιστορίας μας στην Ευρώπη». Και! δεν είναι μόνο αυτός από τον χώρο της Τουρκίας, σταχολογώντας σας παραθέτω μόνο δύο ακόμη δηλώσεις ιστορικού σφετεριστικού παραλογισμού:
- ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Προ καιρού είχε κυκλοφορήσει το βιβλίο, του μακαρίτη πρώην προέδρου της Τουρκίας OZAL, το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ σε γενικές γραμμές έλεγε:
Οι Τούρκοι είναι αυτόχθονες στην Μ. ΑΣΙΑ (Αιωνία Ελλάς)
Οι Τούρκοι είναι κληρονόμοι της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας
Το Ελληνικό κράτος δημιουργήθηκε επάνω σε εδάφη της Τουρκίας.
- TΡΙΤΟΝ: Επίσης τον Νοε. 2006, σε ομιλία του στην ΡΩΜΗ ο τότε Υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας και μέχρι πρότινος Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας Αμπντουλάχ Γκιούλ, στην προσπάθειά του να πείσει τους Ευρωπαίους Ηγέτες ότι η ένταξη της χώρας του είναι δικαιωματική, έφθασε στο σημείο να εμφανίζει την χώρα του ως τμήμα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Είπε μεταξύ άλλων: «Η Τουρκία είναι αναπόσπαστο τμήμα της πολιτιστικής γεωγραφίας της Ευρώπης. Η ιστορία έχει δείξει ξεκάθαρα ότι οι βασικές αξίες του Ευρωπαϊκού πολιτισμού έχουν τις ρίζες τους στην Ανατολία…» Και ακόμη συνέχισε για να στηρίξει τον εξωφρενικό συλλογισμό του: «…Αρχαίοι φιλόσοφοι και επιστήμονες όπως ο Διογένης, ο Θαλής, ο Ηρόδοτος, ο Όμηρος, ο Αναξαμένης και ο Ηράκλειτος είναι παιδιά της Ανατολίας…»
- ΤΕΤΑΡΤΟΝ: Η Τουρκία του Κεμάλ το 1922, του Ετσεβίτ το 1974, και του Ερντογάν σήμερα, παρουσιάζεται σταθερή και αμετακίνητη στην επεκτατική Στρατηγική της [Δυτική Θράκη, β. Κύπρος, Γκρίζες Ζώνες, ΑΟΖ κ.λπ.]
Η Τελευταία επιθετική και επεκτατική δήλωση του Νταβούτογλου, πως η Τουρκία θα συνεχίσει να παραβιάζει και να καταπατά τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα της Κύπρου, θέτει το πλαίσιο Κυπριοτουρκικών και Ελληνοτουρκικών σχέσεων. Δηλαδή! Πολιτικές και στρατιωτικές εντάσεις, απειλές, παραβιάσεις και καταπατήσεις επιδρομικού χαρακτήρα και Δημιουργία τετελεσμένων γεγονότων εκ μέρους της Τουρκίας, έως ότου επιτύχει τους Στρατηγικούς τις στόχους. Οι οποίοι είναι σε πρώτη φάση, στην διανομή εκμετάλλευσης των ενεργειακών πόρων που εντοπίζονται στις Ελληνικές και Κυπριακές ΑΟΖ και σε δεύτερη φάση , στο εγγύς μέλλον, στην ανασύσταση της Νεοοθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Όμως, το κακό είναι ότι εμείς παραμένουμε απροετοίμαστοι στα ενδεχόμενα και με την τουρκική προπαγάνδα παραχάραξης της Παγκόσμιας αναγνωρισμένης Ελληνικής Ιστορίας, οι Τούρκοι να μένουν αναπάντητοι. Δεν αντιδρούν ούτε η Ευρώπη ούτε η Ελλάς η οποία μάλιστα θίγεται βαρύτατα. Έτσι, αξίζει τον κόπο να δούμε ιστορικά, για άλλη μία φορά, ποιοι είναι οι σημερινοί Τούρκοι κάτοικοι της Μικράς Ασίας:
2. ΠΟΙΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
Θα χρειασθεί να κάμουμε μία πολύ μικρή στοιχειώδη αναδρομή στην Ιστορία για να δούμε, αφ’ ενός την προέλευση των σημερινών κατοίκων της Μ. Ασίας (Τουρκία) και αφ’ ετέρου ποιος είναι ο πραγματικός κτήτορας του εδάφους του σημερινού τουρκικού κράτους.
- Σύμφωνα με την παγκόσμια Ιστορία, δεν αναφέρεται προ του 1300 μ.Χ. πουθενά, χώρα ή κράτος ή έθνος με το όνομα Τουρκία.
- Πρώτη παρουσία του τουρκικού στοιχείου εμφανίζεται στην περιοχή του ΤΟΥΡΚΕΣΤΑΝ κατά τον 6ον μ.Χ. αιώνα με την ονομασία Σελτζούκοι. Εις την περιοχή αυτή ήλθαν, όπως είναι ιστορικά εξακριβωμένο, από τα βάθη της Μογγολίας όταν εξεδιώχθησαν από τους Μογγόλους. Ήταν λαός νομαδικός διάσπαρτος και έζων με λεηλασίες και καταστροφές, ίσως αυτός να ήτο και ο λόγος που εκδιώχθησαν από τους Μογγόλους.
- Η λέξη τούρκος προφανώς προήλθε εκ του ονόματος ηγέτου των, ΤΟΥΡΓΟΥΤ ή ΤΟΥΡΓΚΟΥΤ.
Οι Τούρκοι ιστορικά δεν αναφέρονται πουθενά, στην Παλαιά Διαθήκη των Αρχαίων Εβραίων, ως και στους πρώτους μεταχριστιανικούς χρόνους. Δεν αναφέρουν τίποτε γι’ αυτούς, ούτε οι Ρωμαίοι και λοιποί ιστορικοί ΦΛΑΒΙΟΣ, ΙΩΣΗΠΟΣ, ΠΛΙΝΙΟΣ, ΤΑΚΗΤΟΣ κ.λπ. διότι, απλά στην περιοχή αυτή δεν υπήρχε τουρκικό κράτος ή εθνότητα, απλά κατοικούσαν Έλληνες και διάφοροι άλλοι αυτόχθονες και Ελληνογενείς λαοί (Φρύγες, Βιθύνιοι, Κάριοι, Παφλαγόνες, Πόντιοι, Καππαδόκες κ.λπ.)
Περί τον 10ον αιώνα μ.Χ. πρωτοεμφανίζονται στην Ιστορία και στις ανατολικές περιοχές της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Τον 13ο αιώνα μ.Χ. με αρχηγό κάποιο ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ΣΑΧ ως αρχηγό, συγχωνεύονται με πειθαναγκασμό με τον μογγόλο κατακτητή των περιοχών της Μ. Ασίας ΤΣΙΓΙΣΧΑΝ ΤΕΜΟΥΤΣΙΝ και εγκαθίστανται το πρώτον εις την περιοχή των Ελληνικών Αδάνων της Μ. Ασίας.
- Το πρώτο Τουρκικό κράτος ιδρύεται επάνω στην ΙΩΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ το 1300 περίπου μ.Χ. από τον ΟΣΜΑΝ ή ΟΘΜΑΝ, εξ ου και οι ονομασίες ΟΣΜΑΝΛΙΔΕΣ ή ΟΘΩΜΑΝΟΙ.
- Το 1421 μ.Χ. στον τουρκικό θρόνο ανέρχεται ο ΜΟΥΡΑΤ Β΄, αυτός καταλαμβάνει την Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα και φθάνει μέχρι την Κόρινθο και την Πάτρα το 1430 μ.Χ., μολύνοντας πλέον με την τουρκική βαρβαρότητα την Ιερότητα της Ελλάδος.
Το τεράστιο Ελληνο-Βυζαντινό κράτος συρρικνώνεται εμπρός στην τουρκομογγολική πλημμυρίδα και την αδικαιολόγητη δυτικοευρωπαϊκή απροθυμία και ολιγωρία για βοήθεια και όχι μόνον, ακόμη:
• Από την κακή διακυβέρνηση του Βυζαντινού Κράτους
• Την αδικαιολόγητη χαλάρωση της πάλαι ποτέ Στρατιωτικής ισχύος
• Την ανεξήγητο θρησκειολογία της εποχής και την ασυγχώρητη αδιαλλαξία του κλήρου για τα πρωτεία» , περιορίζεται η Βασιλεύουσα κοσμοκράτειρα της εποχής, σε μια μόνο πόλη. Το τέλος της είναι πλέον θέμα χρόνου. Τέλος, ο ΜΟΥΑΜΕΘ Β΄ ΤΟ 1453 μ.Χ. την 29η Μαΐου ημέρα Τρίτη και ώρα 3 μ.μ. κυριεύει την άλλοτε πρωτεύουσα της Οικουμένης. Με την ηρωϊκή θυσία του τελευταίου αυτοκράτορα του Βυζαντίου ΚΩΝ/ΝΟ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ από τον Μιστρά της Λακωνίας, τον οποίο ο ελληνισμός ανακήρυξε «Εθνομάρτυρα», πέφτει η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ στα χέρια του πιο Βαρβάρου τότε Στρατού.
Έτσι λοιπόν το κράμα των Οσμανλίδων ή Οθωμανών, Μογγόλων και λοιπών εξισλαμισμένων, δημιουργούν το τουρκικό κράτος επάνω στα ελληνικά εδάφη της ΙΩΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ.
- Η Μικρά Ασία από την 3η π.Χ. χιλιετηρίδα κατοικήθηκε από τους ΙΩΝΕΣ αυτόχθονες κάτοικοι της Αττικής, της Μεγαρίδος και των Β.Δ. και Δυτικών παραλίων της Πελοποννήσου. Και από τα μέρη αυτά εξαπλώθηκαν στα Δ. παράλια της Μ. Ασίας, περιοχή η οποία από αυτούς ονομάστηκε ΙΩΝΙΑ, οι οποίοι μάλιστα στην συνέχεια, έφθασαν μέχρι τα σύνορα του ΙΡΑΚ, και την ΚΥΠΡΟ. Άποικοι οι Έλληνες, όχι κατακτητές, δεν αποίκησαν δια πολέμων στο χώρο αυτό. Εξ άλλου είχαν ήδη προηγηθεί από την Ηπειρωτική Ελλάδα οι ΠΕΛΑΣΓΟΙ πριν των ΙΩΝΩΝ. Ίδρυσαν πόλεις, εκπολίτισαν εντόπιους ημιαγρίους λαούς εδίδαξαν καλλιέργεια, ναυσιπλοΐα και τελικά απορρόφησαν τους προϋπάρχοντες κατοίκους.
- Η Μ. Ασία από το 3000 π.Χ. μένει καθαρά πλέον με ελληνικό στοιχείο, γλώσσα, ήθη, έθιμα, πολιτισμός και θρησκεία Ελληνική.
Η ΙΩΝΙΚΗ αυτή Ελλάδα παραμένει Ελληνική μέχρι το 1453 μ.Χ. Τέλος ακόμη και σήμερα οι Τούρκοι την Ελλάδα την λένε Γιουνανιστάν δηλ. χώρα των Ιώνων και τους Έλληνες Γιουνάν δηλ. ΙΩΝΕΣ.
Ας μας πει ο κ. Ερντογάν, μια πόλη στην Μ. Ασία που να κτίστηκε από τους Τούρκους, τον πληροφορώ καμία. Απλά τα Ελληνικά ονόματα πόλεων-ποταμών και περιοχών, μετονομάσθηκαν σε Τουρκικά (Σμύρνη Ισμίρ, Άλυς ποταμός Κυξίλ Ιρμάκ = Κόκκινος Ποταμός κ.λπ.).
3. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
- Το 1930 ο ΚΕΜΑΛ συγκρότησε επιτροπή Τουρκικής Ιστορικής έρευνας η οποία άρχισε να εργάζεται υπό τις οδηγίες του. Το 1932 επραγματοποιήθη το πρώτο Τουρκικό Ιστορικό Συνέδριο, το οποίο είχε και συνέχεια. Στο Συνέδριο αυτό, ο Γενικός Γραμματέας της επιτροπής (Reset Galip) και ένας Βουλευτής (Hassan Gemil) συνέβαλαν δι’ ανακοινώσεων των στην διαμόρφωση Τουρκικής ιστορικής θέσεως εξ 11 σημείων. Αυτή! θεμελιωμένη επί ανύπαρκτων παραγόντων κατέστη επίσημο κρατικό Δόγμα, το οποίο καθορίζει βασικά την εκπαίδευση του τουρκικού λαού και την τουρκική προπαγάνδα. Τα κυριότερα και πολύ συνοπτικά σημεία του Τουρκικού αυτού Δόγματος έχουν ως εξής:
• Οι Τούρκοι δεν ανήκουν στην κίτρινη ή την μογγολική φυλή, αλλά στην λευκή.
• Είναι ένας εκ των βραχυκέφαλων και αλπικών λαών, οι οποίοι, μεταναστεύσαντες εκ της κοιτίδας των του ανατολικού Τουρκεστάν, κυριαρχούν στην κεντρική, νότιο και ανατολική Ευρώπη.
• Από αυτόν τον Τουρκικό λαό προέρχονται όλοι οι πολιτισμοί (Αιγύπτου, Ελλάδος, Ινδίας, Κίνας και Μεσοποταμίας).
• Ειδικότερα ο Ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος, είναι απλά απόγονος του Αιγιακού πολιτισμού.
• Ο Αιγιακός πολιτισμός εδημιουργήθη στην Ανατολία, κατόπιν επαφής του με τον ΧΙΤΤΙΤΙΚΟ και τον Τουρκικό πολιτισμό.
• Οι Πελασγοί ήσαν μια φυλή συγγενής προς τους Τούρκους της Ανατολίας. (Μ. ΑΣΙΑ)
• Οι Έλληνες είναι ένα μικρό μέρος της μεγάλης Τουρκικής οικογένειας.
• Σύμφωνα με την θεωρία της Ηλιακής τουρκικής γλώσσας (κατά την διακήρυξη στο συνέδριο από τον Dilmen), η πρώτη ομιλουμένη γλώσσα εδημιουργήθη δια μετατροπής της Ηλιακής Ενέργειας εις ήχον, από τους Τούρκους επιστήμονες της Κεντρικής Ασίας, οι οποίοι μεταναστεύσαντες ανά τον κόσμο εδημιούργησαν τις υπόλοιπες γλώσσες.
• Άλλο επίσης σπουδαίο σημείο στο παραπάνω κρατικό Δόγμα της Τουρκίας που καθιερώθηκε είναι, η απόφαση κατάργησης του Ελληνικού και διεθνούς ονόματος «Μικρά Ασία» καθιερωμένου από τον 4ο μ.Χ. αιώνα και αντί αυτού η ονομασία με το γενικό όνομα «Ανατολία».
Επάνω στο καθ’ όλα πλαστό αυτό κρατικό Δόγμα της Τουρκίας και με οποιαδήποτε Κυβέρνηση στην εξουσία, η Τουρκία βάσει αυτού θεμελιώνει την Τουρκική παιδεία και ακόμη χωρίς να διστάζει με θράσος αυτά τα ανιστόρητα στοιχεία του Τουρκικού δόγματος, επιδιώκει, συστηματικά, σταθερά και με συνεχή προσπάθεια να περάσουν στην παγκόσμια ιστορία των λαών.
Αυτά τα στοιχειώδη και ιστορικά τεκμηριωμένα στοιχεία εις απάντηση του κομπασμού περί Θράκης κ.λπ. του Αξιότιμου κ. Ερντογάν.
4. ΣΧΟΛΙΑ - ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
Στο σημείο αυτό ήθελα να παραθέσω, στοιχειωδώς ορισμένες αλήθειες, οι οποίες ελέχθησαν από αξιόλογους ανθρώπους της ιστορίας και του πολιτισμού, μηδέ Τούρκων, του πνευματικού κόσμου εξαιρουμένων:
α. Ο Ονούρ Γιλντιρίμ, καθηγητής Οικονομολογίας στο Πολυτεχνείο Μέσης Ανατολής, αφού πρώτα αναφέρθηκε στο διεθνές Δίκαιο είπε: «…η ανταλλαγή πληθυσμών βάσει του διεθνούς Δικαίου θεωρείται εθνοκάθαρση…», δεν δίστασε επίσης ν’ αναφερθεί ότι: «…οι συνθήκες τρομοκρατίας κάτω από τις οποίες έγινε η ανταλλαγή των χριστιανικών πληθυσμών, προϋπήρχε ήδη από την εποχή των Νεοτούρκων, τουλάχιστον ένας στους τέσσερις Έλληνες απεβίωσε στα στρατόπεδα συγκέντρωσης…» και συνέχισε ως ειδικός: «…Η οικονομική ανάπτυξη της Τουρκίας καθυστέρησε τουλάχιστον πενήντα χρόνια, εξαιτίας της αποκλήρωσης του Χριστιανικού Στοιχείου, που αποτελούσε την μεσαία επιχειρηματική τάξη της χώρας. (εφημ. «Σαμπάχ» 17-11-08).
β. Ο Χαλίλ Μπερκτάι, καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Σαμπαντζί, με άρθρο του, καυτηρίασε την στρατηγική οικοδόμησης του Τουρκικού Έθνους πάνω στον φόβο και το μίσος του Τουρκικού λαού, προς κάθε εθνικό και θρησκευτικό, που δεν είναι δικό του (Εφημ. «Ταράφ» 20-11-08).
γ. Ο σοφός Άγγλος πολιτικός Γλάδστων είπε: «Οι Μωαμεθανοί Τούρκοι, δεν είναι οι πράοι Μωαμεθανοί των Ινδιών, ούτε οι ιπποτικοί Σαλαδίνοι της Συρίας, ούτε οι πολιτισμένοι Μαυριτανοί της Ισπανίας, οι Τούρκοι σχεδόν στο σύνολό τους από της εμφανίσεώς τους στην Μ. Ασία και στην Ευρώπη είναι το μοναδικό δείγμα της ανθρωπότητας, που έδειξε την μεγαλύτερη έλλειψη ανθρωπισμού. Από όπου πέρασαν, μια πλατειά κηλίδα αίματος, έδειχνε τα ίχνη της διαβάσεώς τους και σ’ όλη την έκταση της Κυριαρχίας τους, ο Πολιτισμός εξαφανίζετο. Πέρασαν δια πυρός και σιδήρου τους Βαλκανικούς λαούς και τον 16ον αιώνα έφθασαν προ των πυλών της Βιέννης, όπου ηττήθηκαν από τον Συμμαχικό Στρατό της Ευρώπης. Εάν είχαν τότε νικήσει, οι Τούρκοι, η Ευρώπη σήμερα θα ήταν χειρότερη από τις υπανάπτυκτες χώρες της Ασίας και Αφρικής.
Η Σημερινή Τουρκία, αν θέλει να λέγεται ευρωπαϊκή χώρα, οφείλει ν’ ακολουθήσει το παράδειγμα της Γερμανίας. Να παραδεχθεί τις πολυάριθμες γενοκτονίες που διέπραξε. Να ζητήσει συγνώμη γι’ αυτές και να δώσει εγγυήσεις στην ανθρωπότητα και τον εαυτό της ότι δεν θα τις επαναλάβει. Μόνον έτσι θα απελευθερώσει συνειδησιακά την ψυχή των νέων Τουρκικών γενεών, από τα ερυνικά συμπλέγματα της ενοχής, που την κατατρέχουν και την εμποδίζουν ν’ αφομοιώσει ουσιαστικά τις μεγάλες αξίες του ευρωπαϊκού πολιτισμού.
Τέλος, ας αντιληφθεί κάποτε η Πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία της Τουρκίας, ότι Το αίτημα των Ποντίων για την αναγνώριση της γενοκτονίας εμπεριέχει μια δυναμική, ένα μήνυμα, μια ελπίδα λύτρωσης προς την ίδια την τουρκική κοινωνία και τίποτε άλλο.
-Ο κ. Ιωάννης Μ. Ασλανίδης είναι Επίτιμος Δ/κτης της Σ.Σ.Ε.