Σαββατοκύριακo
14-15  Δεκεμβρίου 2019
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 3373RSS FEED
Το Πρωινό που Διώχνει το Στρες και σας Βοηθά να Ξεκινήσετε Δυναμικά την Ημέρα
13/11/2019

Μήπως έχετε πιάσει τον εαυτό σας να νιώθει έντονη κόπωση, να δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε στη δουλειά και να έχετε κακή διάθεση;

 

Μήπως αισθάνεστε ατονία και είναι σαν να μην ξεκουραστήκατε καθόλου το προηγούμενο βράδυ;

 

Μήπως φταίει το πρωινό σας;

 

Ο οργανισμός κατά τη διάρκεια του ύπνου καταναλώνει ενέργεια, χωρίς όμως να προσλαμβάνει τροφή.

 

Για το λόγο αυτό, το πρωινό γεύμα καλό είναι να περιλαμβάνει συνδυασμό από θρεπτικά συστατικά που θα σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετές ώρες.

 

Το πρωινό γεύμα καλό είναι να περιλαμβάνει συνδυασμό από θρεπτικά συστατικά που θα σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετές ώρες.

 

Ταυτόχρονα, θα νιώθετε περισσότερη ενέργεια και ικανοί να ανταποκριθείτε στις επαγγελματικές και κοινωνικές απαιτήσεις της καθημερινότητας. .

 

Το πρώτο που θα σας βοηθήσει να σηκωθείτε από το κρεβάτι είναι να ανοίξετε το παράθυρο του δωματίου να μπει καθαρός αέρας και άπλετο φως.

 

Μείνετε ξαπλωμένοι για τα επόμενα 2-3 λεπτά παίρνοντας βαθιές ανάσες.

 

Εφοδιάστε τον οργανισμό σας με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, όπως αυγά, γαλοπούλα, γιαούρτι ή γενικότερα γαλακτοκομικά.

 

Οι επιλογές αυτές είναι πλούσιες στο αμινοξύ τυροσίνη το οποίο ο εγκέφαλος μετατρέπει σε μία ουσία που δημιουργεί αίσθημα τόνωσης και ευεξίας.

 

Συμπεριλάβετε σύνθετους υδατάνθρακες που θα σας χαρίσουν δύναμη και ενέργεια για τη μέρα που ξεκινάει.

 

Ιδανικές επιλογές είναι το ψωμί, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και φυσικά η βρόμη.

 

Απαραίτητη για τη λειτουργία του μεταβολισμού και την πνευματική διαύγεια είναι και η βιταμίνη C.

 

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να θυμάστε πως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και δεν πρέπει ποτέ να το παραλείπετε!

 

Θα τη βρείτε στα φρέσκα φρούτα, κυρίως στα εσπεριδοειδή, στις σταφίδες, στα αποξηραμένα φρούτα και στο μέλι .

 

Εμπλουτίστε το γεύμα σας με καλά λιπαρά οξέα τα οποία βελτιώνουν τη διάθεση και αποτελούν μέσο αντιγήρανσης του εγκεφάλου.

 

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε ξηρούς καρπούς, καπνιστό σολομό και ταχίνι.

 

Ένα ζεστό ρόφημα βοτάνων είναι σίγουρο ότι θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας και φυσικά θα σας ενυδατώσει.

 

Το πράσινο τσάι είναι ένα αφέψημα πλούσιο σε κατεχίνες που βοηθά στον έλεγχο του σωματικού βάρους και αποτελεί ελιξίριο υγείας και νεότητας.

 

Μία ακόμη εξαιρετική επιλογή είναι και το κακάο το οποίο επιβραδύνει τη γήρανση των κυττάρων και βοηθάει στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

 

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να θυμάστε πως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και δεν πρέπει ποτέ να το παραλείπετε!

 

www.y-o.gr