Τρίτη
18 Δεκεμβρίου 2018
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 3012RSS FEED
Ποιές είναι οι προτιμήσεις των επιβατών στις πτήσεις
17/11/2018

Η παροχή νέων τεχνολογιών προκειμένου να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο, οι πληροφορίες και η βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά των απαιτήσεων των επιβατών κατά τη διάρκεια της αεροπορικής τους πτήσης.

Με βάση τις 10.408 απαντήσεις από 145 χώρες, η Παγκόσμια έρευνα για τους επιβάτες από τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA) του 2018 παρέχει μια εικόνα για το τι θα ήθελαν οι επιβάτες από την εμπειρία των αεροπορικών ταξιδιών τους.

• Πληροφορίες ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο που παρέχονται στις προσωπικές τους συσκευές

• Βιομετρική αναγνώριση για τη διευκόλυνση των διαδικασιών ταξιδιού τους

• Αυτοματοποίηση περισσότερων διεργασιών στο αεροδρόμιο

• Αναμονή μικρότερη από 10 λεπτά στις πύλες ασφαλείας / μετανάστευσης

• Παρακολούθηση των αποσκευών τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους

• Ένα ανθρώπινο άγγιγμα όταν τα πράγματα πάνε στραβά

Πληροφορίες ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο

Οι επιβάτες επιθυμούν να ενημερώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους κατά προτίμηση μέσω της προσωπικής τους συσκευής.

Οι πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της πτήσης (82%), τις αποσκευές (49%) και τον χρόνο αναμονής στις πύλες ασφαλείας (46%) προσδιορίστηκαν ως οι τρεις πρώτες προτεραιότητες των επιβατών μετά την κράτηση μιας πτήσης.

Ψηφιακά δεδομένα αλλά με προσοχή στα προσωπικά δεδομένα

Η πλειοψηφία των επιβατών (65%) είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα για ταχεία ασφάλεια και το 45% είναι πρόθυμοι να αντικαταστήσουν τα διαβατήριά τους με βιομετρική αναγνώριση.

Η ανθρώπινη επαφή εξακολουθεί να είναι σημαντική

Οι επιβάτες θέλουν περισσότερες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης. Το αυτοματοποιημένο check-in προτιμήθηκε από το 84% των επιβατών.

Οι περισσότεροι (47%) προτιμούν να κάνουν online έλεγχο χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Μόνο το 16% προτιμά το παραδοσιακό check-in, έδειξε η έρευνα.

Συνεπής εμπειρία αγορών

Περίπου το 43% των επιβατών προτιμούν να χρησιμοποιούν ταξιδιωτικό γραφείο ή εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών για να κλείσουν τις πτήσεις τους.

Προβλήματα

Οι επιβάτες προσδιόρισαν τις διαδικασίες ασφάλειας των αεροδρομίων / ελέγχου των συνόρων και επιβίβασης ως δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα όταν ταξιδεύουν.

 

https://www.tourismtoday.gr/?p=112258