Τι είδους Περιβαλλοντική Εκπαίδευση προσφέρεται σήμερα στο ελληνικό σχολείο; Ποια είναι η σχέση της με τις Φυσικές Επιστήμες και την Περιβαλλοντική Επιστήμη; Ποια Ηθική και Φιλοσοφία πρεσβεύει;
Με ποιες μεθόδους υλοποιείται; Τι δείχνουν οι έρευνες για τις αντιλήψεις υποψηφίων και εν ενεργεία εκπαιδευτικών σε θέματα Φυσικών και Περιβαλλοντικών Επιστημών;
Ποιες προτάσεις διατυπώνονται διεθνώς για την εισαγωγή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Περιβαλλοντικής Επιστήμης στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών;
Τι δείχνει η ιστορική ανασκόπηση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα; Τι έχει προσφέρει μέχρι σήμερα η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στους μαθητές και στο ελληνικό σχολείο γενικότερα;
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα στα οποία προσπαθεί να δώσει απαντήσεις το παρόν βιβλίο. Κι αν σε κάποια ερωτήματα οι απαντήσεις δεν είναι μονοσήμαντες, αυτό τονίζει την αναγκαιότητα συνέχισης του διαλόγου στη χώρα μας γύρω από τα σχετικά θέματα.
Εξάλλου, το βιβλίο αυτό, παρότι απευθύνεται κυρίως στο εκπαιδευτικό κοινό, αφορά και κάθε ενεργό πολίτη που ενδιαφέρεται για τα θέματα περιβάλλοντος στην Ελλάδα.
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης, αντιστράτηγος ε.α
Η διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία είναι λύση για την Κύπρο; 22/11/2021 |
Τάσος Παπαδόπουλος, δημοσιογράφος
Η μεγαλομανία και οι επεκτατικές ονειροπολήσεις του Ερντογάν 22/11/2021 |
Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, διεθνολόγος, λέκτορας νομικής ΑΠΘ
Οι αμυντικές συμφωνίες και οι διπλωματικές συνεργασίες ανάχωμα στον τουρκικό επεκτατισμό 4/11/2021 |
Γιάννης Ξηντάρας, Ψυχολόγος - Σύμβουλος Γάμου
Ένας ψυχολόγος μας εξηγεί γιατί τα παιδιά δεν χρειάζονται ψυχολόγο αλλά γονείς 1/11/2021 |
Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος, δημοσιογράφος
Σπυρίδων Τρικούπης: Η πολυσχιδής φυσιογνωμία της Επανάστασης 18/10/2021 |
Γιάννης Ξηντάρας, Ψυχολόγος - Σύμβουλος Γάμου
«Σε βλέπει ο κόσμος»… Φράσεις που πρέπει να αποφεύγονται σε στιγμές έντασης με τα παιδιά 7/10/2021 |
Γεώργιος Εμ. Δημητράκης, πολιτικός επιστήμονας
Η αφύπνιση της εθνικής συνείδησης και η ανάκτηση της αξιοπρέπειας 7/10/2021 |